23.5.2019 Tiedote

Terhi suuntaa unelmiensa pariin Turun saaristoon

Rekrytointipäällikkömme Terhi Wallenius on päättänyt toteuttaa pitkäaikaisen unelmansa siirtyä määrittelemättömäksi ajaksi sapattivapaalle eikä hän ole enää Suomen Henkilöstötalon palkkalistoilla. Terhi siirtyy elämään saariston seireenin elämää Kustavissa. Päätös oli Terhin oma, jota toimarimme Tommi halusi (loppujen lopuksi) suurella sydämellä kunnioittaa.

Meidän tulee luonnollisesti Terhiä iso ikävä. Haluamme toivottaa hänelle ihania, unelmien täyttämiä hetkiä saariston kallioilla ja laineilla sekä kiittää häntä suuresti kaikesta, mitä hän on Suomen Henkilöstötalon ja asiakkaiden sekä työnhakijoiden että -tekijöiden eteen uurastanut. Terhi on tehnyt töitä aina suurella sydämellä ja omistautuneisuudella ja nyt on hänen aikansa toteuttaa omia unelmiaan.

”Suuri kiitos Terhille asiakkuuksien hoidosta ja useista erittäin hyvin onnistuneista rekrytoinneista. Olen oppinut Terhiltä paljon. Henkilökohtainen tavoitteeni on auttaa omaa työporukkaa uralla ja elämässä eteenpäin, ja tämä on myös yksi muoto, jolla tätä tavoitetta voi edistää. Meidän konttorimme kahvipöydässä on Terhille aina tilaa <3”, toteaa Tommi haikein mielin.

”Sain hyvän pomon, joka uskoi alusta asti tekemiseeni kyseenalaistamatta. Sain myös mahtavan tiimin ja asiakkaat, joista en voi olla muuta kuin superylpeä. Kymmenisen vuotta rekryalalla on opettanut mittaamattoman paljon asioita liiketoiminnoista, mutta ennen kaikkea erilaisista ihmisistä. Olen erittäin kiitollinen näistä vuosista. Nyt on aika katsoa elämääni kokonaan eri kulmasta ja innostua jostakin ihan uudesta.”, kertoo Terhi.

Kaikissa saariston seireeniin liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyden toimariimme Tommi Larikkaan p. 010 2306 521 / tommi.larikka@henkilostotalo.fi.